30 juni 2010

Hoppsan!!!

Tiden rinner iväg. Det är visst mer än fyra månader sen sist. Men nu är jag här igen. Bättre sent än aldrig :)
Den största händelsen är att jag blev farmor igen den 26 februari till en liten tjej som heter Hilda.
Efter en tuff start i livet med hjärtoperation i Göteborg så är hon nu pigg och glad och har redan fyllt 4 månader.
Själv har jag gått en smärthanteringskurs på USÖ hela våren. Jag har fått lära mej mycket nyttigt. Bl.a ergonomi, kroppskännedom, avslappning m.m. Vi har tränat både i gym och i bassäng. I augusti ska jag förhoppningsvis komma igång med arbetsträning.

Jag syr på mina lapptäcken lite nu och då men man vill ju inte sitta inne när det är så skönt väder så jag är inte helt klar med något än. Jo förresten ett är klart och det gav jag till mamma men glömde att fota först. :)


Inga kommentarer: